من تو را هر صبح در نسیم می بینم
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
من تو را هر صبح در نسیم می بینم
نوشته شده در شنبه 15 آذر 1393
بازدید : 465
نویسنده : روزبه

من تو را هر صبح در نیسم میبینم...درترنم هر نغمه و آهنگی ترا می جویم...
و هر شب...با ماه و ستاره از تو سخن می گویم... از همان حرفهایی که دل شب را میشکافند...
با همان کلماتی که بغض آسمان را میشکنند...
حرفهایی که آنها را...در عمق نگاهت جای داده ام...
تا هر وقت ...بر سر مزارت آمدم...مرا بشناسی...نه اینکه به من همچون غریبه ها بنگری...
خوب نگاهم کنی...ببینی در این 10ماه بر من چه گذشته...
ببینی بی تو شادم...یا اینکه از درون ویرانم...داغونم...
نگارم...نازنینم...محبوبم...مهربانم...زندگیم...نفسم...عشقم...بی تو خیلی سخت میگذرد...
فاطمه...همسر مهربانم...امشب...بیقرار تو شده ام...دلتنگ شده ام...
سنگ قبرت شاهد است...که چگونه زجه میزنم...و های هایم ...دل هر رهگذری را به درد می آورد... 




:: برچسب‌ها: من تو را هر صبح در نسیم می بینم ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: