همیشه تو را فرشته میخوانم
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
همیشه تو را فرشته میخوانم
نوشته شده در چهار شنبه 5 آذر 1393
بازدید : 388
نویسنده : روزبه

فرشته...
میگویم بدانی...
همیشه تو رو فرشته میدانم...
تو رو فرشته خطاب میکنم...
وقتی می آیی...به خودم میگویم فرشته آمد...
وقتی به تو مینگرم...جز نگاه عاشق فرشته چیزی نمیبینم...
فرشته من...همیشه باش...در همین حوالی...
در نزدیکیهای من...در اطراف عاشقانه هایم...
پیرامون نوشته هایم...در کنار قلبم...
کنار قلبم نه...در اعماق قلبم... 




:: برچسب‌ها: همیشه تو را فرشته میخوانم ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: