وقتی درد دل می کنم
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
وقتی درد دل می کنم
نوشته شده در یک شنبه 12 بهمن 1393
بازدید : 1287
نویسنده : روزبه

 

وقتی درد دل می کنــم...بی تابی هایم را...
دردهـایــم را ...بیخوابی شب را ...و اشکهایم را...
می گویم تا کمی آرام شود روانم...
اما تو...همان گفته هایم را...برایم دوباره به تصویر می کشانی...
تا دوباره مرا برنجانی...میبری مرا و درخت خشک را نشانم می دهی...
و من گنجشک یخ زده را ...می بینم که چه میلرزد...و برایم جیک جیک میکند...
تا کمی حواسم از تو پرت شود...و بیشتر از این در گرداب گفته هایت گم نشوم...




:: برچسب‌ها: وقتی درد دل می کنم ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: