چه کاری دارم من با این زندگی
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
چه کاری دارم من با این زندگی
نوشته شده در شنبه 27 دی 1393
بازدید : 1108
نویسنده : روزبه
 

چه می گویی تو؟
بس است دیگر...اشکهایم را جاری نکنم؟
به من چه...ابرها بغض کرده اند...
و ماه خود را پنهان کرده است...
به آسمانت بگو...سرفها هایش گوشم را آزار میدهد...
کمی مکث کند...در لا به لای ستاره ها اسر مانده ام...
راهم را گم کرده ام انگار...گویی کسی نیست در این برزخ لعنتی...
وقتی معشوقه من نیست...چه کاری دارم من با این زندگی...




:: برچسب‌ها: چه کاری دارم من با این زندگی ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
احمد در تاریخ : 1393/10/27/6 - - گفته است :
عالی بود

<-CommentGAvator->
قفقفقف در تاریخ : 1393/10/27/6 - - گفته است :
سام


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: