پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
آهای غریبه تو چه می کنی با من
نوشته شده در شنبه 20 دی 1393
بازدید : 503
نویسنده : روزبه
 

آهای غریبه...تو چه می کنی با من؟
نگاه شب را بر چشمانم می بندی ؟ خواب را می دزدی از خرابه نگاهم...
مرا تا سپیده می کشانی...دست و پا میزنم ثانیه ها را...
وقتی صدای جیک جیک گنجشکان صبح را به اطلاع میرسانند... 
بغض میدود در شریانم ...گلویم را چنگ میزند قهر چشمانم... 
گوشه ای ساکت مینشینم...تا شاید...نگاهی...صدایی...یا حتی خاطره ای را...
در میان کاغذهای مچاله شده ام بجویم...غریبه ...از غریبانه من دور شو...غریب می شوی...مثل من...
که حتی با خودم هم غریبه شده ام...




:: برچسب‌ها: آهای غریبه تو چه می کنی با من ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
لیدا در تاریخ : 1393/10/21/7 - - گفته است :
سلام عکسات خیلی جالب و عاشقانه ست آفرین


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: