گفت..عشقم اینقدر دوستت دارم...
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
گفت..عشقم اینقدر دوستت دارم...
نوشته شده در شنبه 15 آذر 1393
بازدید : 348
نویسنده : روزبه

گفت...عشقم اینقدر دوستت دارم...که بی تو نفس کشیدن برام سخت میشه...
گفتم یعنی چی؟
گفت...یعنی اگه تو نباشی...زندگی برام زندون میشه...
گفتم متوجه نمشم ...منظورت چیه...
گفت منظوری ندارم...
گفتم خب این حرفها برای چیست...
گفت...میخوام بگم...اینقدر دوستت دارم...که اگه بگی بمیر میمیرم...
لبخندی زدم...نیم نگاهی بهش کردم...و گفتم خب بمیر...
باورم نمي شه...چه شوخی احمقانه ای کردم...
اون رفت و من... دارم در تنهايي خودم پژمرده میشم...
لعنت خدا بر من...لعنت بر من... 




:: برچسب‌ها: گفت , , عشقم اینقدر دوستت دارم , , , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: