نوشته هایم را نذر آمدنت کرده ام
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
نوشته هایم را نذر آمدنت کرده ام
نوشته شده در شنبه 8 آذر 1393
بازدید : 815
نویسنده : روزبه

نوشته هایم را نذر آمدنت کرده ام...
با کمی غزل... و یک مصرع شعر... نمی دانم چرا ...
برای چه...مگر تو را میشناسم؟
که اینگونه...یادت...هوایت عاشقت ترم میکند...
راه افتاده ام...در میان عاشقانی که گل به دست میروند...
اما من... نه نامی و نه نشانی از تو دارم...فقط یک نگاه مبهمی از تو در خاطرم مانده است...
نه فانوسی...و نه شمعی...و نه ستاره ای که نشانم دهد تو را...
من سرگردان می مانم اگر پیدایت نکنم...
تو هم بیا...بین این همه آواره...من یکی از آنها هستم...
هر جا که دیدی عاشقی...گم کرده راهش را...بدان که اون منم... 




:: برچسب‌ها: نوشته هایم را نذر آمدنت کرده ام ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: