یادت هست وقتی غر می زدی
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
یادت هست وقتی غر می زدی
نوشته شده در پنج شنبه 16 بهمن 1393
بازدید : 1322
نویسنده : روزبه
 

یادت هست؟
وقتی غر میزدی... ومن سکوت می کردم... و فقط نگاهت می کردم...
بعد فریاد میزدی...لعنتی با تو ام...حرفی بزن...چیزی بگو...
بعد من آرام می گفتم...ای جونم...قربون غر زدنت ...
همون لحظه محکم مرا در آغوش می کشیدی...و چشمانت پر از اشک می شد...
و توی گوشم زمزمه می کردی...قربون نگاهت برم من...اما...
حال دنیا رو ببین... تو کجا و من کجا...




:: برچسب‌ها: یادت هست وقتی غر می زدی ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: